Preparar-se per al futur

El Batxillerat a la nostra escola impulsa els alumnes a aconseguir els seus objectius, amb un aprenentatge constant i amb el suport continuat d’un tutor personal.

Descobreix
l'Escola

Abans de presentar la preinscripció, oferim a les famílies i l’alumnat diverses oportunitats per conèixer les nostres instal·lacions, el nostre projecte educatiu i l’equip de l’escola.
  • Jornada de Portes Obertes: Dissabte 19 de febrer i 5 de març de 9:30h a 13h amb cita prèvia.
  • Entrevistes individualitzades: entre setmana i amb cita prèvia.

I per aquells que començen 1r de Batxillerat

• Dijous 17 de febrer a les 20h.

Places
disponibles

1r de Batxillerat:

• TOTAL: 105 (Ciències i Tecnologia, Humanitats i C. Socials)

2n de Batxillerat:

• Social: 5.
  • Salut: 5.

La preinscripció en línia: passos a seguir

Oberta del 9 al 21 de març

Omple el següent formulari
En cas de no haver decidit encara la modalitat de Batxillerat, trieu l’opció “No tenim clara la modalitat”.

Emplena aquests documents
Tots dos són PDFs editables: us recomanem utilitzar l’Adobe Acrobat Reader per emplenar-los i enviar-los.

Adjunta documentació

DNI de qui fa la preinscripció.

DNI de l’alumne/a.

Llibre de família (només la pàgina on surt l’alumne/a).

Fes-nos-ho arribar

Envia’ns al correu de sota la Targeta ALFA, l’Autorització de Correu Electrònic, els DNIs i la pàgina del llibre de familia.

preinscripcionsepcaldes@escolapia.cat

Efectua el pagament de la preinscripció
El pagament, de 150€, us garanteix la plaça escolar per al proper curs i se us descomptarà de la quota de setembre. En cas que l’alumne/a no comenci el curs a l’escola, no es retornarà.
Tens dubtes sobre la preinscripció?

Per qualsevol pregunta, assistència o dubte us atendrem

Per telèfon:
(Francina Burgos)

Per e-mail:
preinscripcionsepcaldes@escolapia.cat

Un cop finalitzada la preinscripció us enviarem el calendari amb totes les accions que realitzarem amb els vostres fills/es abans de començar el curs: proves per poder fer la certificació de Cambridge, trobada al juny, tasques d’estiu, etc.

El Batxillerat a l’Escola Pia de Caldes

L’opinió de l’antic alumnat

El Batxillerat en una paraula

Vull saber més sobre les preinscripcions

Tornar a la plana principal de Preinscripcions 2022

Orientar-se a un futur ple de possibilitats

Preparem els alumnes per tenir èxit en l’accés a la Universitat, la Formació Professional o la integració al món laboral.

Batxillerat

L’Escola Pia de Caldes ofereix un acompanyament personal i acadèmic en una etapa clau pels nois i noies. Així doncs treballem per una preparació de qualitat que possibiliti als l’accés a la Universitat, al món de la Formació Professional o al món professional amb garantia d’èxit.

El Batxillerat a l’Escola Pia Caldes prioritza una bona formació intel·lectual i personal perquè l’alumnat, adquireixi totes les capacitats, habilitats, competències i estratègies d’aprenentatge que exigeix tot ensenyament postobligatori. Paral·lelament, ofereix una educació en valors que permet als joves desenvolupar la seva autonomia i la seva responsabilitat.

Modalitats

CIÈNCIES I TECNOLOGIA

ITINERARIS

• Salut
    • Tecnològic
SOCIALS I HUMANITATS

ITINERARIS

• Humanitats

Les persones

Un dels objectius principals dins l’etapa del batxillerat és l’acompanyament en el creixement personal i l’orientació de l’alumnat. Ser present, tenir escolta activa, aconsellar, orientar, proposar són tasques de les persones que formem l’equip de batxillerat des de la tutoria personal, l’equip psicopedagògic i tot el professorat.

El treball a l'aula

La formació competencial i acadèmica de l’alumnat és molt important per la seva continuïtat en propers estudis i per l’entrada a la universitat per això treballem per donar el millor nivell educatiu no arribant a les ràtios autoritzades i reduir els grups quan sigui possible. L’equip de professorat i la seva professionalitat i dedicació és una garantia.

Infantil i Primària
Formació professional