escola pia caldes

Vine a la biblioteca de l’Escola Pia

Oferim un servei de biblioteca infantil disponible a les instal·lacions del centre, sempre amb inscripció prèvia.

L'espai biblioteca - Primària

PROTOCOL DE FUNCIONAMENT CURS 21-22

L’Espai Biblioteca de primària és una zona de treball i lectura finançat per la Fundació J. Profitós. Per a millorar la gestió d’aquest espai us informem del funcionament d’aquest curs i de les inscripcions.

HORARIS I ESPAIS DE LA BIBLIOTECA

De dilluns a divendres de 5 a 6 de la tarda.

Com a excepció, aquest curs i per millorar la seguretat s’utilitzarà el menjador escolar.

Dins d’aquest espai de 300 m2 del menjador es faran diferents racons separats per nivells i per cursos. La mascareta serà obligatòria. Hi haurà 3 persones que gestionaran l’espai i l’alumnat. Com que no es podran compartir materials ni llibres, cada alumne/a haurà de portar el seu material

Com a novetat dins d’aquesta excepcionalitat, per recollir l’alumnat caldrà entrar per l’entrada del carrer P. Poch i arribar al pati de primària. La sortida serà pel porxo que hi ha davant del menjador.

INSCRIPCIONS ESPORÀDIQUES

En cas que el vostre fill/a s’hagi de quedar a la biblioteca esporàdicament heu d’informar abans de les 4 de la tarda del mateix dia a: biblioteca@caldes.epiaedu.cat​
BAIXES

En cas que el vostre fill/a sigui baixa de la biblioteca heu d’informar al següent email: biblioteca@caldes.epiaedu.cat​

Com utilitzar el servei de biblioteca

ALUMNAT FIXE

(POT SER SETMANAL O UNS DIES EN CONCRET)

L’alumnat que sigui fixe a biblioteca haurà de fer una inscripció: CLICAR AQUÍ

Data màxima 10 de setembre del 2020.

Un cop s’inici el curs, si es vol ser alta a la biblioteca o baixa caldrà informar a l’email biblioteca@caldes.epiaedu.cat o a la secretaria de l’escola.

ALUMNAT ESPORÀDIC

En cas que el vostre fill/a s’hagi de quedar a la biblioteca esporàdicament un dia, heu d’informar a l’email biblioteca@caldes.epiaedu.cat abans de les 4 de la tarda del dia que s’hagi de quedar. Us agrairem que ho feu anticipadament si és possible.

CAUSES EXTRAORDINÀRIES

En cas que l’alumnat hagi de marxar sol/a (cas de 4t a 6è de primària) abans de les 6 de la tarda caldrà informar a l’escola d’aquesta situació a través de l’email biblioteca@caldes.epiaedu.cat o de l’agenda.