1. Des de l’escola intentarem solucionar el problema o restaurar el sistema.
2. Si no podem, heu de posar-vos en contacte amb ACER. La seva garantia és de 2 anys, i inclou les peces, la mà d’obra i el transport necessari. No hi entra el robatori, el trencament de pantalla, cops i caigudes.
Podeu contactar amb Acer de 3 maneres:
a) Telèfon específic per a Educat: 93 800 36 65
b) Al seu web: https://www.acer.com/ac/es/ES/content/support
c) Portant el portàtil directament a Acer:
Si aneu de 9:00 a 14:30, Acer es compromet a diagnosticar en 20 minuts. Si hi aneu a partir de les 15:00, d’un dia per a l’altre. En la majoria dels casos, l’equip quedarà reparat en una hora.
L’adreça és: Acer Computer Ibérica S.A.U.
C/ Disseny, 3-5 (Entrada por C/Tecnologia) – Gavà Park
08850 Gavà (Barcelona)
3. Quan contacteu amb Acer:
– Us demanaran el número de sèrie (el podeu trobar a la caixa).
– Us obriran una incidència. Cal apuntar-se el número d’incidència. En cas necessari, amb aquest número d’incidència podreu fer un seguiment de l’estat de la reparació.
– Us enviaran un missatger que recollirà el portàtil. Prepareu el portàtil per al transport (en una caixa, ben embolicat…). Escriviu a l’exterior del paquet les vostres dades i el número d’incidència ben gran.
– Quan estigui arreglat, un altre missatger us portarà el portàtil a casa.
4. Durant la reparació, amb el número d’incidència, torneu al departament d’informàtica per veure si podem deixar-vos un portàtil durant el període de la reparació.
Document d’Acer amb informacions generals de tot el procès
Aconsellem…
Aconsellem a les famílies que valorin la possibilitat de contractar una assegurança que inclogui el robatori i qualsevol eventualitat (cops, caigudes…).