XXX Jornada d'Esport i Convivència

24 de maig 2018, 4:40 publicada per administrador escola
El passat divendres 18 de maig, l'alumnat de 6è va participar en la XXX Jornada d'Esport i Convivència, que aplega als alumnes de 6è de totes les Escoles Pies de Catalunya. En aquesta ocasió, els nens i nenes van poder gaudir d'un matí a Barcelona tot fent activitats esportives diverses com ara paddle surf, zumba, escalada, ioga i skate, entre d'altres. La convivència entre els alumnes és un dels pilars que s'intenta treballar en aquest dia de trobada conjunta i per això, després de les activitats esportives, els alumnes van dinar plegats i van tenir l'ocasió de conèixer companys d'altres centres i fer alguna que altra nova amistat.
Com a cloenda, van gaudir d'una fantàstica actuació de la companyia de Circ Los.