Visita de Rosa Fité: animació a la lectura

28 d’abr. 2015, 22:10 publicada per administrador escola
Seguint amb el projecte d'animació a la lectura que es porta a terme amb els alumnes d'infantil i primària avui la Rosa Fité ha fet una activitat amb els nens i nenes de P5 i 5è de Primària. Per l'alumnat de 5è s'ha transformat amb la protagonista dels llibres de lectura: "La tieta Adela".
Els nens de 5è li han pogut fer totes les preguntes que han volgut relacionades amb el seu personatge,  a les quals la "tieta Adela" responia d'una manera molt còmica i amb un rerefons educatiu, tractant temes tant importants com la lectura, l'alimentació, l'ús de l'ordenador, etc.
Tant l'alumnat de P5 com de 5è ha gaudit molt d'aquesta experiència. Podeu trobar més informació i fotografies als blocs de cada un dels cicles.