Visita de l’Alcalde

20 de set. 2013, 9:10 publicada per administrador escola

El divendres 13 de setembre ens va venir a visitar l’Alcalde acompanyat de la regidora i la tècnica d’educació a l'edifici d'Infantil i Primària.

Van entrar a l’aula de 5è C, i l'alcalde els va explicar la funció que tindran com a consellers a l’Ajuntament, i els alumnes van poder preguntar-li allò que els intrigava.

L'Alcalde també va visitar l'edifici de Secundària aquest dijous dia 19 de setembre. Acompanyat de la Regidora i la Tècnica d'Educació van visitar alguns dels nostres alumnes, concretament de 1r d'ESO. Els va demanar com havien anat les vacances, com havien començat el curs,... Per la seva banda els alumnes li van  preguntar sobre els pròxims projectes a Caldes, com és el Parlament, què és ser parlamentari,...