VI Diada de la ciència de l'escola

18 de març 2015, 6:28 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 18 de març 2015, 6:35 ]

Divendres 13 de març, es va celebrar la VI diada de la ciència de l’escola. Al llarg de tot el dia tot l’alumnat de l’escola des d’infantil fins a batxillerat va poder realitzar diferents tallers on el més important era l’experimentació, el procés científic i la manipulació de diferents substàncies.

Després de l’horari lectiu més de 120 pares van apuntar-se per realitzar diferents tallers organitzats per professorat, alumnat de 2n de Batxillerat, o professors de la Universitat Autònoma, on van poder fer esferificacions, analitzar l’aigua de Caldes entre d’altres.

En acabar els tallers es va poder degustar un refrigeri ofert per l’Ampa de l’escola. I tot seguit al saló d’actes hi va haver la conferència: Com han influenciat algunes molècules en la nostra història!.

Una jornada diferent on vam gaudir de l’aprenentatge.