Viatjo amb tu

5 d’oct. 2012, 8:42 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 20 d’oct. 2012, 0:22 ]

Viatjo amb tu és un programa de promoció del transport urbà dirigit a l'alumnat de Cicle superior de Primària. Sisè hi ha participat els dies 2, 3 i 4 d'octubre.

Amb la dinamització de dos monitors especialitzats, l'alumnat ha après les normes que cal tenir en compte quan agafem un autobús: fer una fila abans de pujar, validar el bitllet, cedir el seient a les persones que ho necessiten, posar la motxilla entre les cames com a mesura de seguretat i sol·licitar la parada amb antelació. També els van explicar quina classe de bitllets cal comprar, on es poden trobar i com llegir els anomenats termòmetres que són la informació de cada línia.

L'activitat inicial es va realitzar a classe i va estar seguida d'una pràctica en un autobús urbà de la nostra localitat. L'alumnat va seguir les explicacions amb interès i va entendre que l'ús del transport urbà és una pràctica molt convenient per aconseguir millorar el nostre medi ambient.