V English day a l'escola

12 de nov. 2018, 6:39 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 13 de nov. 2018, 5:32 ]
El 9 de novembre l'ENGLISH DAY va arribar a l'Escola Pia de Caldes de la mà de la família ELS INCREÏBLES. Els nens i nenes van viure un dia de superherois i superheroïnes.

Però la família dels Increïbles tenien un problema molt greu: Havien perdut els seus poders per poder fer un món millor! L'alumnat de l'escola va realitzar proves, activitats i gimcanes en anglès per tal de poder ajudar els nostres herois preferits. Fins i tot, van haver de confeccionar la seva pròpia disfressa que els va ajudar a superar les activitats entre tots.
A més a més, els alumnes de 4t, 5è i 6è van crear activitats i jocs per als més petits de l'escola. Fent de la tarda un moment molt especial tant per als grans com per als petits.
Amb molta estima i treballant tota l'escola juntament amb els pares i mares que van participar al llarg de tot el dia, vam fer del divendres un dia que recordarem durant molt de temps.

The hapinness in the face of every child in the school is our best and most important recompense. Thank you so much for the help, together we achieved transforming a normal day into an unforgettable one.

En breu trobareu més imatges de la diada als blogs d'infantil i primària.