Últimes activitats nadalenques a Infantil

23 de des. 2014, 6:47 publicada per administrador escola
Ahir dilluns a la tarda vam rebre la visita del Patge Reial. Com cada any ha fet una parada a l'escola per poder recollir les cartes dels alumnes d'infantil i 1r. El vam sortir a rebre al carrer amb totes les cartes i quan el vam veure, els nervis que ja feia estona que estaven a flor de pell van desaparèixer per donar pas a les cares d'il·lusió. Al pati ens va dir unes paraules i vam entrar a donar les cartes.

I avui dimarts al matí, els d'infantil hem fet cagar el tió. Ja feia dues setmanes que cada dia tots els alumnes li anaven donant menjar perquè ens pogués cagar força. I finalment durant tot el matí no s'ha deixat de sentir la cançó: "CAGA TIÓ, D'AVELLANES I PINYONS, SINÓ VOLS CAGAR, ET DONAREM UN COP DE BASTÓ!!!"