Trouble Minds- Changes

21 de març 2014, 11:49 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 23 de març 2014, 3:36 ]

I per fi... Allò que tothom esperava...
El vídeoclip dels Trouble Minds!!
Durant 5 mesos alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO han estat treballant conjuntament per a la realització d'aquest projecte multidisciplinar. Música, Educació Física, Visual i Plástica, Tecnologia i Llengua Anglesa han servit per a realitzar aquest vídeoclip.
Aquest projecte proposat per Escola Cristiana finalitzarà el mes de maig amb la participació del nostre alumnat en un Festival, on es podran veure la resta de treballs de les altres escoles.
Cal felicitar a tot l'alumnat participant per la feina realitzada. Han treballat colze amb colze i el resultat és la d'aquest esforç.
També cal donar les gràcies a la Carme Lopez per la part musical i a la Ingrid Alberola per la part d'anglès i l'Álex Pintor per la part de la gravació musical.

Gaudiu del resultat final.

Trouble Minds- Changes from Escola Pia 2 on Vimeo.