Tres alumnes de l'escola premiats al concurs de narració de Coca-Cola

10 de juny 2013, 23:01 publicada per administrador escola

Els premis s’han lliurat a PortAventura

Anualment aquesta coneguda empresa de begudes convoca un concurs de narracions en català i en castellà on participen milers de nois i noies de 2n d’ESO de tot Catalunya i també a nivell estatal. L’escola fa la primera selecció de les millors narracions. Aquests alumnes van a una fase comarcal on participen els millors alumnes escollits de cada escola. Finalment, els 90 alumnes seleccionats de tot Catalunya en llengua catalana i llengua castellana, es van trobar el dia 8 de juny a PortAventura, on es van fer els lliuraments dels premis a les millors narracions de Catalunya. L’Escola Pia de Caldes va tenir tres premiats:

Agnès Gibert, 2n premi en narració en català.

Clara Galisteo, 2n premi en narració en castellà.

Miquel Lujan, .3r premi en narració en castellà.

Després del lliurament dels premis, els alumnes i les seves famílies van poder gaudir gratuïtament d’un dia al parc temàtic. Volem felicitar als guanyadors i al professorat i animar-los a seguir participant en aquests certamens.