Tres alumnes de l'Escola Pia de Caldes entre els guanyadors del Premis de la Creativitat

25 de maig 2012, 1:52 publicada per Núria Ferrer

Dimecres 24 de maig a l'Escola Pia d'Igualada es va celebrar els XVIIens premis de la Creativitat que organitza la Fundació. Es tracta de premiar els millors treballs en prosa i poesia, que van ser presentats des de cada Escola Pia. Aquests treballs eren els guanyadors del diferents certamens literaris que cada escola organitza a casa seva, es tracta doncs d'un guanyador d'entre tots els guanyadors. També hi ha un premi pel millor trebal de recerca històrica.

Aquest any l'Escola Pia de Caldes ha obtingut 3 dels 9 premis: la Laia Muntal en poesia de 2n d'ESO, el Joan Caldentey en prosa de 3r d'ESO i l'Albert Serra el de Treball de Recerca Històrica.
L'acte de lliurament que va organitzar l'Escola Pia d'Igualada va ser dirigit fonamentalment per l'alumnat que amb les seves veus, música i teatre ens van emocionar.
Enhorabona !!