Sortida de l'alumnat de 3r de Primària al poble del Montseny

24 d’oct. 2012, 22:22 publicada per administrador escola

Passejada per l'alzinar per observar els diferents elements del paisatge de muntanya que estem treballant aquests dies; observació de l'entorn natural i aprendre a conèixer la flora i la fauna més característica del lloc; caminar tranquil·lament pel bosc, escoltar els ocells, la remor de les fulles i l'olor del terra boscós foren els objectius de la sortida.

Els nens i nenes estaven encuriosits amb els petits descobriments que anaven fent  (bolets estranys, aglans, cants d'ocells, caus d'animalons, ..)

De sobte el cel amenaçà  pluja, començà a fer vent i les primeres gotes els mullaren els papers i els fulls.

Gairebé havien acabat però van córrer a tapar-se i a emprendre el camí de tornada cap els autobusos. Arribaren al lloc on havien de dinar i la pluja ja va anar minvant. Tot plegat tan sols va ser un ensurt.

Decidiren dinar sota uns arbres frondosos i de gran capçada, que els faria de paraigua però el cel s'obrí i començà a sortir el sol. Dinaren tranquil·lament i jugaren una bona estona .

Malgrat tot s'ho van passar bé i van acomplir els objectius previstos. Fou  una petita aventura divertida. Va ser un dia diferent i el que compte és que van compartir joc, menjar i companyia d'amics.