Sortida de l’alumnat de 1r de primària a la Masia de Can Deu

26 de nov. 2012, 11:41 publicada per administrador escola

El passat divendres 16 de novembre els alumnes de 1r van anar d’excursió a la Maisa de Can Deu a Sabadell.

Allà van poder gaudir d’unes activitats vinculades a la vida en una masia dividint-nos en tres grups

D'una banda, la vida a la masia, a través de les estances (cuina, sala i dormitoris) moblades amb estris quotidians.Resulta molt curiós descobrir com vivien els masovers, com s’escalfaven a l’hivern, o quines relíquies es trobaven a les habitacions dels senyors. I de l'altra, les feines que es feien al camp.

Una de les activitats que va agradar més va ser poder plantar a l’hort unes llavors de fava tot utilitzant les eines necessàries i treballant en equip. Primer van netejar el terreny de males herbes i pedres amb la ajuda d’un càvec, després van posar adob amb l’ajuda d’una pala i la van escampar amb un rasclet,  finalment van plantar i regar la llavor.