Sortida a la UPC

9 de nov. 2015, 6:12 publicada per administrador escola
El passat dimecres 4 de novembre, els alumnes que cursen el Batxillerat científico-tècnic van fer una sortida a la UPC de Terrassa per tal de realitzar dos tallers. El primer, de química, tractava la cromatografia. En aquesta dinàmica els alumnes van experimentar amb diferents compostos que s'utilitzen com a colorants. En el segon, relacionat amb l’automatització, els alumnes van realitzar una pràctica en els nous bancs de treball donats a la UPC de Terrassa per l’empresa de telecomunicacions Siemmens. La pràctica va consistir en realitzar el cablejat entre el panell de control del PLC i els actuadors, en aquest cas uns pistons.

La sortida es valora molt positivament, tant pels professors implicats com per les  pràctiques portades a terme pels alumnes.