Signatura del contracte dels padrins lectors

26 d’oct. 2017, 21:20 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 26 d’oct. 2017, 21:21 ]
Avui l’alumnat de 5è i P5 han signat el contracte d’apadrinament lector. L'apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de 5è que fan de padrins de lectura i els alumnes de P5 que fan de fillols. El fet de ser padrí de lectura representa que l'alumne padrí adquireix el compromís principal de vetllar per l'aprenentatge lector del seu fillol. L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d'encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir. Aquest contracte serà vigent fins acabar 6è i 1r de primària.  Aquesta activitat ja fa anys que es fa a l’escola i és molt ben valorada tant per l’alumnat gran com pels petits.