Setmana de la solidaritat 2017

10 de febr. 2017, 4:36 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 10 de febr. 2017, 4:36 ]

La passada setmana tot l’alumnat de l’escola va celebrar la Setmana de la Solidaritat. Vam dedicar la setmana a realitzar diferents activitats per tal de poder conèixer el món que ens envolta i reflexionar sobre els problemes que ens envolten. Dilluns vam celebrar el DENIP i alumnes de batxillerat van passar per les aules de primària a explicar en que consistia el DENIP.

Cada tarda al porxo de l’edifici de Primària hi havia el berenar solidari, on pares i mares venien els pastissos que havien fet a casa, i en total es van recollir 2608,96€.  A Secundària cada matí es realitzaven esmorzars solidaris i es van recollir 1195,50€. Tots aquest diners s’enviaran cap a l’escola Sam-Sam de Senegal.

Als blogs d'infantil i primària trobareu explicades més detalladament les activitats que es van realitzar aquesta setmana.