Setmana de la solidaritat

2 de febr. 2018, 10:22 publicada per administrador escola

Cada any a finals del mes de gener, celebrem la diada del DENIP (Dia Escolar de la No Violència i de la Pau). Per donar continuïtat a aquesta diada, l'enllacem amb la setmana de la solidaritat.

Al llarg de la setmana hem realitzats diferents activitats amb una temàtica que ens fa de fil conductor, aquest any el tema han estat els refugiats. Amb les activitats realitzades desvetllem en els nostre alumnes la consciència i l'esperit crític vers aquest problema tan greu.

Dijous 1 de febrer l'entitat Creu Roja va visitar l'escola per explicar-nos el seu projecte i ens va apropar més a aquesta realitat tan injusta. L'alumnat de 4t, 5è i 6è es va posar a la pell dels refugiats i va reflexionar sobre la seva situació.

En breu trobareu més informació i imatges als blogs de l'escola.