Sant Jordi 2016

26 d’abr. 2016, 0:58 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 26 d’abr. 2016, 5:02 ]
Han estat moltes les activitats que s'han realitzat en motiu de Sant Jordi.

Dijous 21 d'abril al pati de l'escola es va representar la Cantata de Sant Jordi. Va ser una activitat conjunta de l'alumnat de 3r de Primària i de 1r i 3r d'ESO. Entre tots van representar, cantar i tocar amb diferents instruments la cantata.

Divendres 22 va venir la Rosa Fité, que va explicar contes i recitar poesies als alumnes d'Infantil i Cicle Inicial.
Tot l'alumnat d'infantil i Primària al llarg del dia va anar fent diferents tallers i jocs relacionats amb la llengua: endevinalles, cal·ligrames, inventar-se contes, jeroglífics, sopes de lletres... Els alumnes de 6è van fer un esmorzar literari, van comentar els llibres que més el havien agradat i van compartir un esmorzar: cada alumne portava alguna cosa.
Infantil a la tarda va fer també tallers de dracs. Aquest dracs han quedat exposats al passadís d'infantil.
Als diferents blogs de l'escola trobareu moltes imatges d'aquest dia.

A Secundària, a més de participar en la cantata del dijous, es van fer diverses activitat durant la vigília de Sant Jordi. D'una banda, els alumnes de l'ESO i Batxillerat van realitzar un taller de punts de llibre i de roses de goma EVO. Així mateix, els alumnes de 1r de Batxillerat de l'assignatura d'Història del Món Contemporani van representar una obra de teatre en la qual analitzaven alguns dels conflictes bèl·lics més rellevants del s.XX. A la nit, es va portar a terme la tradicional Nit de Sant Jordi en què els guanyadors del certamen de literatura de l'escola van poder recollir els seu premis. Tot plegat va contribuir a construir un dia fantàstic. Al facebook de l'escola podeu veure més fotografies dels diferents actes.