Celebració de Sant Josep de Calassanç

29 de nov. 2016, 5:20 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 29 de nov. 2016, 5:23 ]
Divendres 25 vam celebrar la festa de Sant Josep de Calassanç. Com en els últims anys, l'alumnat d'infantil i primària, ho va celebrar al parc de Can Rius. Després de compartir coca i xocolata per esmorzar,  l'alumnat de 6è va organitzar jocs pels d'infantil. Els de batxillerat els van preparar pels de primària. Cal agrair la implicació de tot aquest alumnat organitzador, ja que van fer gaudir veritablement als més menuts. Després de dinar, en Jaume Barri va amenitzar la resta de la tarda. Primer van ballar els d'infantil, 1r i 2n i després els de 3r, 4t, 5è i 6è.
Els alumnes de Secundària van dedicar el dia a fer de voluntaris a diferents associacions de caldes: al banc dels aliments, a la residència, El xiprer... També van crear diferents documents en braille per la gent cega. Els alumnes de 4t d'eso van participar a la caminada per la Pau conjuntament amb alumnes d'altres Escoles Pies de Catalunya. Aquest any la caminada es va realitzar a Montserrat. També van tenir la oportunitat d'assistir a una missa o fer un treball de valors.
En els blogs de l'escola trobareu moltes imatges de totes les activitats.