Recollida solidària de bicicletes a l'Escola Pia de Catalunya

11 de gen. 2016, 6:24 publicada per gregori martinez

En aquest dia de Reis ple de joia i il·lusió per milers i milers de nens us volem traslladar una iniciativa plena de solidaritat que hem decidit tirar endavant: #Bicisperdesprésdereis. Des de l'Escola Pia de Catalunya fem una crida a tota la nostra comunitat per recollir bicicletes de totes les mides que estiguin en bon estat o que tinguin algun defecte. I per què les volem?
Doncs, una vegada passin per les mans dels nostres alumnes del FP de reparació de Bicicletes del Calassanci (que les revisaran, arreglaran el que calgui i les pintaran), las farem arribar com noves a alumnes d'escoles que les necessitin, com ara a l'escola de Salt.
Les bicicletes són per després de reis ja que pensem que molts i molts d'aquests vehicles tindran un recanvi a moltíssimes cases i les antigues encara poden donar molta guerra degudament actualitzades. És una acció solidària que no costa res i que, per contrari, alegrarà la vida de molts nens i nenes.
La recollida es realitza de l'11 al 15 de Gener a tots els centres de l'Escola Pia de Catalunya i a la nostra seu central a Ronda Sant Pau 80 de Barcelona. Des de Pastoral es passaran a recollir a partir del dia 15 per portar-les al Calassanci.