Quatre alumnes de l'escola guanyadors en el Xè Concurs de Narracions Solidàries de Mans Unides.

28 d’abr. 2013, 13:12 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 29 d’abr. 2013, 10:53 ]
El passat dissabte 27 d’abril es van atorgar els premis del Xè Concurs de Narracions Solidàries, organitzat per la delegació del Vallès Oriental de Mans Unides. L’acte va tenir lloc a la Sala Francesc Tarafa de Granollers, i va comptar amb la presència de l’alcalde de la ciutat, Josep Mayoral. L’escola va participar en aquest concurs i van guanyar quatre alumnes:

- Agnès Gibert, de 2n d’ESO, primer premi de la categoria de 12 a 13 anys.

- Robert Guinart i Laura Giménez, de 3r d’ESO, tercer i segon premi respectivament de la categoria de 14 a 15 anys.

- Anna Mª Soley, de 2n de Batxillerat, primer premi en la categoria de 16 a 18 anys.

Volem felicitar la gran feina realitzada per els alumnes, ja que el nivell, com van dir els membres del jurat, any rere any, ha anat augmentant.

Concurs Narracions Solidàries