Quarts de final del Concurs de lectura en veu alta.

25 de març 2015, 6:30 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 26 de març 2015, 1:24 ]
El dia 18 de març alguns alumnes de l'escola ens van representar als quarts de final de concurs de lectura en veu alta després d'haver passat una primera fase a l'escola. Val a dir que tots van llegir molt bé, amb tranquil·litat, vocalitzant... fet que no és fàcil davant d'un escenari ple de gom a gom.

Però només un representant de cada categoria va passar a la semifinal que tindrà lloc el dimecres 13 de maig al Caixa Fòrum de Barcelona.

De l'escola va sortir guanyadora l'alumna de 4t de Primària i el grup de 2n cicle de la ESO. Felicitar doncs, especialment a la Carla López de 4t de primària i a la Carla Olomí, l'Eloi Camps i la Judit Guzman de 3r i 4t d'ESO que ens representaran a les semifinals.

Tal i com ens deien de l'organització "Tot i que no volem que la competició sigui l'eix sobre el qual volta el Certamen de lectura en veu alta, també sabem que el pas a la fase següent és un reconeixement a la feina ben feta, a la implicació del professorat i al talent i l'esforç dels lector i lectores. Així doncs l'enhorabona".

Us desitgem molta sort a tots.