Proves de competències bàsiques a Primària

8 de maig 2014, 6:34 publicada per administrador escola

Els dies 6 I 7 de maig ha tingut lloc la prova de Competències Bàsiques de 6è de primària. Aquesta prova s'ha portat a terme per sisè any consecutiu i avalua les competències i coneixements bàsics que ha d'haver adquirit l'alumnat al finalitzar l'Educació Primària. És una prova de correcció externa que ens ajuda a analitzar i millorar el nivell dels nostres alumnes. El dia 6 es van fer les proves de Llengua Catalana i Matemàtiques, i el dia 7 la prova de Llengua Castellana i Llengua Anglesa.Com a novetat d’aquesta any ha estat el sistema que havien de fer servir els alumnes per respondre. Aquesta any no responien en el quadern sinó que tenien un full de respostes. D’aquesta manera es podran corregir automàticament.

Si voleu saber les opinions dels alumnes de 6è sobre com els han anat aquestes proves no us perdeu l'entrada al blog de cicle superior.