PROJECTE SARDATIC A L'ESCOLA

5 de febr. 2015, 3:35 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 5 de febr. 2015, 3:36 ]
L'alumnat de 4t de Primària participa en el projecte SARDATIC juntament amb l'escola El Calderí i el Montbui. El projecte SARDATIC és un projecte telemàtic que té com objectiu principal fer arribar de manera moderna i lúdica la Sardana i la Cobla al màxim de nens i nenes en edat escolar de tot el territori de parla catalana, tot afavorint el treball col·laboratiu i en xarxa entre grups d'escoles.

Al llarg d'aquest trimestre i a principi dels proper aniran fent activitats per conèixer els passos de la sardana i la cobla. Si voleu anar seguint els passos que fem i com anem desenvolupant les diferents activitats trobareu un enllaç al bloc de cicle mitjà.