Primer dia de pastissos solidaris amb excel·lent participació

29 de gen. 2013, 0:08 publicada per gregori martinez   [ actualitzat el 29 de gen. 2013, 2:35 ]
venda de pastissos dilluns 28, organitzada pels pares i mares d'infantil

Dilluns 28 vam iniciar la setmana solidària amb la venda de pastissos per esmorzar a secundària i per berenar a infantil i primària.

Al matí, durant l'estona d'esbarjo, l'alumnat de 1r d'ESO va portar uns pastissos que van elaborar a casa i els van vendre als seus companys i personal de l'escola. Aquesta pràctica que ja fa anys que es realitza continuarà tota la setmana. Cada dia es farà responsable un curs i divendres el personal de l'escola de secundària.

A la tarda es va fer la venda a infantil i primària. Era la primera vegada que es realitzava i vam iniciar amb un  gran èxit de participació. Dilluns van ser els pares i mares d'infantil, coordinats pels delegats qui es van fer càrrec de la venda. Es van fer un total de 45 pastissos, 5 per cada classe d'infantil. Dimarts seran els pares i mares de C: Inicial, dimecres de cicle Mitjà, dijous de C. Superior i divendres el personal de l'escola de l'edifici de l'Avda. Fontcuberta.

Hem d'agrair la participació de l'alumnat i les famílies per una causa solidària: el nostre suport a l'escola de Sam Sam com venim fent des de fa molts anys.

Per cert tots els pastissos boníssims.

Avui dimarts continuem i ens agradaria mantenir el nivell de participació del primer dia. Ens ajudes?

Gràcies a tots i a totes per la vostra solidaritat.