Premi Clipmetratges Mans Unides

14 d’abr. 2016, 2:55 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 14 d’abr. 2016, 3:12 ]
L’Ariadna Caldentey, alumna de 2n d’ESO, va obtenir el 2n premi en el Festival de clipmetratges que organitza l’entitat Mans Unides. El tema designat per a l’edició d’aquest any anava en relació al “malbaratament d’aliments”. El concurs és d’abast nacional i els guanyadors tenen la possibilitat de participar en el concurs d’àmbit estatal.

L’Ariadna és una entusiasta del món audiovisual, fet que la va motivar a participar en aquest certamen. De fet, des de l’assignatura de VIP (Visual i plàstica) s’està fomentant el treball amb aquest tipus de llenguatge.

El clip premiat, titulat “Comencem?”, tracta sobre l’excés d’alimentació en el primer món i és una crítica al consumisme excessiu actual. A més, l’obtenció d’aquest guardó, permetrà que tota la classe de l’Ariadna participi en un taller de curts a l’ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya).