Pla de consum de fruita a les escoles

18 de gen. 2016, 7:38 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 18 de gen. 2016, 7:40 ]

Aquest mes de gener, l'alumnat de primària iniciem a l'escola el Pla de Consum de Fruita. Aquest pla consisteix en la distribució gratuïtament de fruita fresca als alumnes de l’escola.  Durant el curs escolar, una setmana cada mes, es distribuirà fruita seleccionada en funció de l'estació de l'any, la proximitat i la qualitat.

El objectius són:

• Oferir fruita gratuïta durant els esmorzars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis de l’augment del consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, característiques, producció, estacionalitat, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d'altres aliments de menys qualitat nutricional