Pintant pintors

21 d’oct. 2015, 0:32 publicada per administrador escola

La setmana del 5 al 9 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO varen anar al Centre (ateneu democràtic i progressista) on l’artista pintora, Mercè Julià, els va fer una visita guiada de la seva exposició de pintura titulada “Pintant pintors”.

L’exposició està conformada per una vintena de quadres aproximadament. L’artista, que ha elaborat la seva obra inspirant-se en l’obra i la personalitat dels personatges més importants de les avantguardes, va explicar les tècniques utilitzades, així com el context històric de les diferents obres. Des del treball sobre les emocions d'Edvuard Munch fins a l’action paiting de Jackson Pollock, passant per la teoria del color i principis de l’abstracció de Paul Klee.

Va ser una activitat molt interessant ja que molts dels temes que es van apuntar es treballaran durant el curs a les classes de Visual i Plàstica.