P3 troba el Tió de l'escola

4 de des. 2018, 21:21 publicada per administrador escola
Aquest dies l'alumnat de P3 ha realitzat un itinerari d'aprenentatge molt especial: "El Tió no ve, on és?". El Tió de l'escola s'havia perdut per Caldes, no sabia com tornar a l'escola i va demanar ajuda als nens i nenes de P3. Van buscar mapes, van investigar com era el Tió de l'escola, doncs ells no l'havien vist mai, van demanar un carro molt gran per poder-lo portar i... el dimarts 4 de desembre van fer camí a trobar-lo pels carrers de Caldes. El recorregut era molt clar: la benzinera, l'estació d'autobusos, "Ca l'Arturo", "la font de les cames"... i finalment el van trobar a la "casa del diables o petards", com anomenem ells a la torre de la presó de Caldes. Ara ja el tenim a l'escola, però l'hem d'alimentar molt bé si volem que ens cagui força!!!