Nit de Sant Jordi

8 de maig 2013, 11:50 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 8 de maig 2013, 12:11 ]

El passat 25 d'abril vàrem celebrar a la sala d'actes de l'Ed. de Primària el tradicional lliurament de premis dels Jocs Florals. Per a l'ocasió el Departament de Llengua Catalana de Secundària va organitzar tot un acte al voltant del lema "Un crit per la pau". Amb aquest fil conductor es va poder veure l'escenificació de poemes en anglès i francès amb un clar missatge de pau, es va gaudir amb una original posada en escena on cobraven vida els personatges del quadre del Guernica, es va veure la transformació de l'arbre de Guernica amb uns missatges d'esperança i la interpretació d'una cançó en gallec.I en mig de tot això es va aprofitar per premiar la bona feina i la creativitat a una colla d'alumnes.

Aprofitem per agrair una vegada més la bona feina feta per tot l'alumnat que des de 4t de primària fins a 2n de Batxillerat va fer possible la realització d'aquest acte.

Enllaç a l'àlbum de la Nit de Sant Jordi