Nadal a Secundària

22 de des. 2015, 6:13 publicada per administrador escola

A Secundària l’últim dia abans de les vacances de Nadal ha estat molt especial i ple d’activitats. El club de lectors ha organitzat Els pastorets 2.0, una versió actual de la tradicional història d’en Lluquet i en Rovelló que els alumnes han gaudit d’allò més. Paral·lelament, a Batxillerat han realitzat una dinàmica organitzada per l’alumnat de 3r d’ESO en què els alumnes havien d’acabar construint una postal de Nadal a partir de les aportacions del grup. En finalitzar l’activitat, tots els alumnes de Batxillerat han fet el tradicional esmorzar de coca i xocolata i ja amb l’estómac ple, alguns s’han animat a jugar un partit de futbol al pavelló de l’escola. Per altra banda, els alumnes de 1r d’ESO han sortit de l’escola per repartir postals entre la gent del poble. Els de 1r B han anat a la Residència Santa Susanna on, a més d’entregar les postals i cantar alguna nadala, han pogut compartir una bona estona amb els avis. Per acabar la jornada de celebració, tot l’alumnat de Secundària ha pogut gaudir d’un concert de 2 grups formats per alumnes de l’escola. Un any més, ha estat un dia carregat d’emocions. BONES FESTES!!!

Celebració del Nadal