Museu de l'Edat Moderna fet per l'alumnat de 6è de primària

18 de març 2019, 10:33 publicada per administrador escola
Durant les últimes setmanes, l'alumnat de 6è s'ha endinsat a l'Edat Moderna a través d'un itinerari d'aprenentatge "Com era el món on va viure Leonardo Da Vinci?" A partir d'aquesta pregunta, i treballant cooperativament amb els equips de Summem, van anar fer petites descobertes i creant productes que els apropaven a conèixer millor aquesta etapa de la història: Còmics sobre la primera volta al món, màscares de les tribus precolombines, maquetes dels invents més rellevants de l'època, relats gràfics... Com a producte final, van exposar tots els seus treballs en un museu a l'escola. El passat divendres 8 de març, les seves famílies van ser convidades al museu, i els seus fills i filles els van fer de guies. Van poder demostrar tot el que havien après i van gaudir molt de la tarda. Una experiència molt gratificant per a tothom!