Marc Usart Francisco, alumne de 2n de batxillerat de l'escola, 2a. millor nota de Catalunya a la selectivitat

19 de des. 2011, 3:42 publicada per administrador escola
L'alumne rebrà el dia 21 de juliol un reconeixement de la Secretaria d'Universitats a l'Auditori de Barcelona

En Marc Usart Francisco, de 2n de Batxillerat ha tret una nota de 9,6 a la selectivitat darrera del 9,7 la millor nota d'un estudiant de Rubí. En Marc arribava a la selectivitat amb una mitjana de batxillerat de 9,38 i matrícula d'honor al centre. A les proves ha tret tres 10: a Història, Matemàtiques i Català. Ha estat la millor nota dels darrers onze anys de batxillerat a l'escola. En Marc juntament amb els 180 alumnes que han superat el 9 a Catalunya, rebran una distinció el proper dia 21 de juliol a l'Auditori de Bracelona. És la tercera vegada que l'escola assistirà a aquest acte.En una altra edició, l'alumna Gemma Cardona va quedar l'11a. millor nota de Catalunya. Sens dubte tot un orgull per la família i per l'escola. Cal recordar que a aquesta prova s'han presentat 25.000 alumnes de tot Ctalunya. Enhorabona.