L’ESCOLA PIA DE CALDES DE MONTBUI D’ERASMUS A LISBOA

8 de set. 2019, 8:51 publicada per gregori martinez   [ actualitzat el 8 de set. 2019, 8:58 ]
Una alumna, Anna Bosch, del CFGM Cures auxiliars d’infermeria que es realitza a l’Escola Pia de Caldes de Montbui ha participat aquest estiu d’una beca Erasmus.

L’Anna Bosch ha cursat aquest curs 18-19 el CFGM Cures auxiliars d’infermeria que es realitza a l’Escola Pia de Caldes de Montbui en conveni amb l’Hospital de Mollet i la fundació Santa Susanna. Quan, després d’un any intens, va acabar els estudis, va viatjar a Lisboa com a tècnica en Cures auxiliars d’infermeria gràcies a una beca Erasmus. Aquesta beca ha suposat que tota l’experiència ha estat gratuïta.

“Ha estat una experiència inoblidable que recomano a tothom que la provi!” Ha desenvolupat la seva experiència a l’Hospital de Jesús a on comenta que “al lloc en què he estat tot el que feien ja ho sabia, però m’ha servit per a poder perfeccionar els meus coneixements. En fa una valoració molt positiva a tots els nivells: “Acabo d'arribar del millor viatge que he viscut… M'ha ajudat molt com a persona a l'hora de saber espavilar-me per una ciutat nova que no coneixia de res i que té un idioma diferent… Amb els companys de pis he estat molt bé, ens hem avingut molt i això ha fet molt més fàcil la convivència allà, tant a l'hora de comprar, cuinar o visitar la ciutat”.
L’Anna ha fet aquest Erasmus durant tot un mes a l’estiu i ha estat vivint en un pis compartit amb altres estudiants que ja coneixia d’una trobada organitzada per Asociación Mundus la qual ha estat premiat per la Comissió Europea com el segon millor esdeveniment de promoció de l'Educació i la Formació Professional  (http://asociacionmundus.com/noticias/premio-can-europa/).