La Raquel Chasserot, antiga alumna de l'escola a "Els matins de TV3" parla d'Oratòria

30 de maig 2015, 1:22 publicada per gregori martinez

L’exalumna de l'escola Raquel Chasserot, actualment estudiant d'ADE+Dret a la Universitat Autònoma de Barcelona, va participar el dia 26 de maig al programa “Els Matins” de TV3 per parlar sobre un tema que cada cop resulta més popular: l’oratòria. La Raquel, guanyadora de la Xarxa Lluís Vives de debats interuniversitaris d’enguany i reconeguda com a millor oradora, afirma que l’oratòria és una capacitat essencial per a les persones per comunicar i persuadir. Durant l'entrevista va explicar la seva experiència en els debats, excepcional experiència acadèmica i personal, i es va animar a fer un debat en directe amb la millor oradora de l’any passat. Com bé es va dir en el programa, l’oratòria hauria de ser una assignatura bàsica en qualsevol escola i és que enraonar i escoltar són elements clau per aconseguir l’èxit de la persuasió en qualsevol àmbit.

Si voleu veure l'entrevista/debat, a TV3 a la carta: http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/els-matins/lart-de-loratoria-un-debat-entre-campiones-doratoria/video/5527276/