L'alumnat delegat de curs rep una formació a càrrec de la institució Adhara

31 d’oct. 2012, 7:03 publicada per administrador escola
Els delegats d'alumnes de 5è de primària, 1r i 3r d'ESO i 1r de Batxillerat de l'Escola Pia de Caldes han rebut una formació de 10 hores al voltant del que significa ser el delegat de classe. Aquesta iniciativa que portem a terme totes les Escoles Pies de Catalunya té com a objectiu la preparació d'aquests nois i noies en el paper de delegat o delegada de classe. Adhara, una institució de l'Escola Pia de Catalunya ha estat l'encarregada de fer aquesta formació. Els delegats de 5è de primària de l'Escola Pia de Moià també es van afegir a aquesta formació que es va realitzar el passat dimecres 24 i el divendres 26 de novembre. Els delegats que han estat escollits democràticament pels seus companys estaran 2 anys exercint el seu càrrec a no ser que la classe consideri que no compleixen amb la seva funció. Actualment els delegats de les nostres escoles disposen d'un manual de les seves funcions i que han dissenyat ells mateixos.