L'alumnat del CFGM participa en la formació d'Atenció i Assistència

24 de nov. 2017, 4:48 publicada per Mª DOLORS MASCLANS PLAN

L'alumnat del Cicle de Grau Mig en Tècnic de Cures d'Auxiliar d'Infermeria, va participar, el passat 10 de novembre,en la formació: Atenció i assistència;  reflexions ètiques, organitzat pel Comitè d’ètica assitencial de la Fundació Sanitària Mollet.

L’activitat els va permetre:

- Reflexionar sobre l’ètica de les decisions que es prenen en el procés d’atenció

- Aprofundir en els valors i el model de governança de l’organització

- Afegir valor a les decisions assistencials i a l’atenció centrada en la persona

Aquesta participació va generar  un posterior debat a l’aula a l’assignatura d’Educació per a la Salut en el qual es va ressaltar, a banda dels continguts del curs, la importància de l’aprenentatge en el marc d’activitats no formals com l’assistència a jornades i congressos o cursos, així com la responsabilitat que té de cadascú al llarg de la seva carrera professional.  Tot l'alumnat va rebre el seu certificat d'assitència.