La classe de 2n C d'ESO visita l'ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya)

10 de maig 2016, 23:51 publicada per administrador escola
El passat dimarts 10 de maig els alumnes de la classe de 2n C hem fet una visita a l'ESCAC de Terrassa gràcies al premi que va guanyar l'Ariadna Caldentey (de la mateixa classe) al concurs de clipmetrates de Mans Unides.
Al matí ens han explicat tots els oficis que s'amaguen darrere d'una producció audiovisual i, a continuació, hem visitat tota l'escola per tal de veure quins estudis s'hi duen a terme. Més endavant, a la tarda, mig grup hem assistit a un taller d'imatge i l'altra meitat hem fet un taller de so.
Les experiències viscudes han estat molt interessants, i encara més tenint en compte el vincle de l'Escola Pia amb l'ESCAC. Aprenentatge inesborrable!