IV Diada de les matemàtiques

18 de març 2018, 13:15 publicada per administrador escola

Dimecres 14 de març, aprofitant que era el dia del número Pi, vam celebrar la IV diada de les matemàtiques. Aquest dia tot l'alumnat d'infantil i primària va realitzar activitats relacionades amb les matemàtiques. Aquestes activitats estaven relacionades amb la vida quotidiana: Ens mengem les matemàtiques (P3) Com podem tallar un pastís per menjar-ne tots? (P4), Ajudem a la fada Purpurina (P5),  Quants cotxes caben al pàrquing de davant de l'escola? (1r i 2n) Ens fem un vestit (3r i 4t), Dissenyem una habitació, (5è i 6è). L'alumnat de primària va fer grups de diferents edats, així entre tots podien resoldre els problemes.

En breu trobareu als blogs d'infantil i primària  totes les activitats explicades.