INVESTIGUEM L'INTERIOR D'UN PEIX!

26 de febr. 2013, 8:39 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 26 de febr. 2013, 8:40 ]

Un del temes del segon trimestre a 3r de Primària, és els animals vertebrats i com a activitat final, els alumnes de tercer han gaudit d'una tasca diferent.

Ha vingut el pare d'una alumna, que compra i ven peix i han anat al laboratori on han observat i manipulat les escates, les brànquies, la línia lateral, la bufeta natatòria, les aletes, entre d'altres parts del peix. Per poder obrir-ne alguns, ens ha portat una bogues i besucs petits, per a cada nen i nena i un sard, que ell va obrir perquè poguessin observar-ne els diferents òrgans: els ous, la bufeta natatòria, l'espina, ….

Va ser un treball diferent on van poder comprovar alguns dels continguts que havien estudiat i potser algú se li va despertar la seva futura vocació .