INTERNET SEGURA

20 de nov. 2012, 7:35 publicada per administrador escola

Internet segura, per una bona utilització de les noves tecnologies. Els dia 15 i 19 de novembre els mossos d'esquadra van venir a fer unes xerrades a 6è i 2n d'ESO informant-los de la bona utilització de les xarxes socials, de la red i del que podria passar si se'n fa un mal ús..

L'ús de les noves tecnologies està cada cop més estès en l’àmbit escolar però també en el familiar. Els avantatges en la comunicació, en la informació i en l’educació són prou coneguts. Però els problemes derivats del seu ús no són menys importants.

S’ha constatat que l’alumnat passa massa hores navegant dins la xarxa i té accés a continguts, sovint, poc apropiats. Pot contactar, també amb persones mancades d'escrúpols que podrien utilitzar dades personals que els nens i nenes envien. Tot plegat podria tenir  una influència negativa, si se'n fa un mal ús, en l’objectiu principal de l’educació: el creixement personal de l’alumne.