Hem celebrat Sant Jordi a l'escola

8 de maig 2013, 7:24 publicada per administrador escola
Aquest per Sant Jordi any hem celebrat la 3ª marató de contes, la Cantata de Sant Jordi i dijous dia 25 d'abril la Nit de St. Jordi.

Des de les 9 fins a les 5 de la tarda tots els alumnes de l'escola, des de P3 fins a 2n de Batxillerat van passar per la plaça 11 de setembre llegint contes d'arreu del món. Vam comptar amb la col·laboració de persones nascudes al país d'origen del conte.

Enllaç a l'àlbum de la 3ª marató de contes

A les 5 de la tarda, al pati de l'escola, vam poder gaudir de la representació de la llegenda de St. Jordi. Va ser un treball de col·laboració entre els alumnes de 3r de primària, 1r d'ESO i 4t d'ESO de l'especialitat de Visual i plàstica i música.

Enllaç a l'àlbum de la Cantata de St. Jordi

Al llarg de tot el dia, els alumnes de 3r d'ESO van posar les tradicionals parades de roses i llibres.