Gran nit literària amb Josep Mª Benet i Jornet

9 de març 2014, 13:45 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 9 de març 2014, 13:46 ]
Aquest passat dijous dia 6 de març, el Departament de Llengua Catalana va organitzar el tradicional Sopar Literari. El convidat d'aquest any ha sigut en Josep Mª Benet i Jornet, conegut dramaturg i guionista del nostre país. Guanyador de la Creu de Sant Jordi el 1997 i Premi d'Honor de les Lletres Catalanes en el 2013, va fer passar una molt bona estona a més d'un centenar de persones.
Alumnes de l'escola van representar un fragment de la seva obra "Revolta de bruixes" de l'ay 1976. Seguidament se li va passar u "Un X Un" amb el seu alter ego. Finalment, la primera part de l'acte va acabar amb una petita entrevista.
Desrpés de compartir un bon àpat, i respondre les últimes preguntes, en Josep es va acomiadar donant les gràcies per la feina fet i felicitant a l'escola per tot l'aclte.
Cal donar les gràcies a tot l'alumnat que ha treballat durament i col·laborant en la preparació d'aquest sopar, així com la gent del departament, com l'Anna, el Marc, l'Antonio, l'Ingrid i en Jaume per les energies posades.
Molt bona feina.
En breu podreu veure el vídeo de tot l'acte.