Generositat amb un sol gest!

7 d’abr. 2016, 23:50 publicada per administrador escola

Un any més, tot l'alumnat de 3r d'ESO s'ha mobilitzat per tal de sensibilitzar tota l'escola i la població calderina en la necessitat de donar sang. Així, van començar elaborant la campanya publicitària a través de la creació de cartells i un eslògan. A més, van preparar diversos contes i activitats destinades als alumnes des de P3 fins a 2n de batxillerat per fer arribar la informació de la campanya de manera educativa. Paral·lelament  i des de l'assignatura de Biologia i amb col·laboració amb el Banc de sang i teixits, els alumnes es documentaven sobre el sistema circulatori,  la sang, les seves característiques i funcions.

Aquesta activitat s'emmarca en una experiències d'APS.  L'aprenentatge servei és una proposta educativa que combina processos d'aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte.

Finament, el passat dimarts 5 d'abril va ser el dia de mobilització per la donació de sang. Així, tota la tarda grups de nois i noies van anar acompanyant i assistint els donants. A més, abans de marxar els obsequiaven amb un imant que té el logo dissenyat per la campanya. També se'ls proposava de fer-se una fotografia amb una pissarra que incloïa l'etiqueta #DONO, a partir de la qual havien d'afegir-hi una paraula.

Sens dubte, no hi ha millor aprenentatge que compartir, participar, implicar-se i ser solidaris!