FESTA MAJOR A INFANTIL

23 d’oct. 2012, 7:23 publicada per administrador escola
Aquests dies els nens i nenes d'infantil han realitzat moltes activitats relacionades amb la Festa Major. L'escola s'ha omplert d'imatges de la nostra geganta la FIL D'OR, i les aules d'objectes i fotografies de gegants, bastoners, castellers...
Dijous 11 d'octubre vam anar a estrenar la FIRA, tots en fila vam anar a pujar a una atracció amb els nostres companys i companyes.

Dijous 18 d'octubre vam anar caminant xino-xano cap a l'Ajuntament doncs els gegants aquests dies hi estan reposant. Mica en mica sense fer soroll hem anat entrant i els hem pogut veure de ben aprop.

I divendres... el fi de festa, hem fet un berenar de Festa Major, tots ben elegants hem sortit al porxo i hem menjat el que cada curs ha preparat.