Festa de comiat de l'alumnat de 4t d'ESO

24 de juny 2013, 12:22 publicada per administrador escola
Divendres passat, dia 21 de juny, va tenir lloc a l'edifici de Secundària la festa de comiat de l'alumnat de 4t d'ESO. L'acte va començar amb un emotiu vídeo realitzat per els tutors amb un recull d'imatges de l'alumnat, des de 1r fins a 4t d'ESO. Després va ser el torn dels parlaments, per part dels delegats, de l'AMPA i de l'equip directiu.
Per finalitzar l'acte, els tutors de 4t, van convidar a tots els pares a un pica-pica al pati de l'escola, i per la seva banda, l'AMPA va facilitar un petit refrigeri per a tots els alumnes i professors.
Va ser una nit amb sentiments contraposats, alegria per acabar, però tristesa per deixar amics i companys. Com deia la lletra de la cançó Fill de llum que sortia en el vídeo:
"La vida, el món t'esperen..."
Tota la sort del món a tots els alumnes que tanquen una etapa a l'escola. Sempre tindreu les portes obertes!!