Excursió dels cursos de 2n al Cremallera de Montserrat

13 de nov. 2013, 5:41 publicada per administrador escola

El passat dimecres 6 de novembre els alumnes de segon vam anar a Monistrol de Montserrat a gaudir d'uns tallers sobre el cremallera. Els alumnes van anar passant per una sèrie de tallers i van anar experimentant sobre el cremallera, la muntanya de Montserrat, els seus desnivells,.... A més a més hi havia unes exposicions de fotografies, maquetes, bitllets antics, oficina del revisor antiga,... Un cop vam acabar aquesta tasca ens vam dirigir a l'andana del cremallera de Monistrol i vam fer el viatge fins a Montserrat. Un cop a dalt vam fer una visita a la basílica i vam escoltar els escolanets com cantaven. En acabar vam anar a agafar el funicular fins a Sant Joan. Allí vam dinar tots junts i de tornada vam desfer el mateix camí. Podem dir que aquesta excursió es complementa perfectament amb la unitat de coneixement que treballem a 2n sobre els transports. De fet els alumnes vam poder pujar amb autobús, cremallera, funicular. En definitiva s'ho van passar d'allò més bé.

Excursió a Montserrat 2n de Primària