Excursió a Món Sant Benet dels alumnes de 2n de primària

12 de febr. 2014, 5:41 publicada per administrador escola

Els/les alumnes de 2n el passat dimecres 5 de febrer van anar a fer uns tallers d’alimentació a Món Sant Benet. Els tres grups van fer un taller: “Un banquet al monestir” o “Bon dia ¡  Esmorzem?”.

El nens/es que van passar pel primer taller van poder fer pa de la manera que es feia antigament al monestir i també diferents salses per acompanyar el pa.

Els nens/es que van passar pel segon taller van preparar un esmorzar equilibrat amb aliments bàsics com: làctics, cereals i fruites.

Tots van tastar el què havien preparat com a bons cuiners amb les mans ben netes i els seus davantals per no tacar-se.

Un cop acabats els tallers van visitar per fora el monestir per fora i van poder gaudir dels entorns i la natura que l’envolta.

També podem dir que vam tenir molta sort ja que el temps ens va acompanyar i ens va permetre estar sense problemes a l’aire lliure.

Per acabar podríem dir que ha estat una sortida molt interessant i molt participativa.